Living on a prayer-Bon jovi

Asså seriöst jag har spenderat dagen sedan kl.14 typ med att sitta i samma jävla fotölj och tittat på film men som sagt jag har mått bättre.
Har även tänkt på det Mela sa till mig igår och varje gång jag tänker på det blir jag alldeles varm och glad! =)<3
Samtidigt har jag living on a prayer på hjärnar vilket jag har haft sen igår kul men den är bra och jag älskar texten, deras texter är äkta känns det som eller dom stämmer.
Nu satt mamma och höll en liten förevisning eller tal för mig att man ska dricka öl inte cider för cider får man huvudvärk av och öl blir det en bra fylla på sen sprit är inte tillåtet i hennes värld, det stämmer för sprit mår man piss av och det är då man får minnes luckor och cider ja det ger en huvudvärk så det stämmer att öl är bättre men vem fan dricker bara öl??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0