Projekt: Bregrava Jimmys cykel!

Idag fortsätter jag med mitt lilla projekt och det är begrava Jimmys cykel. Haha hade ingen nyckel med mig igår så ringde pappa och fråga när han kom hem han var på väg hem, och så länge sa han till mig att skotta, men det fanns inget att skotta så bestämde mig för att vara busig. SEn ska jag tvinga med mig jimmy ner till havet så vi kan gå på vattnet ahahah fan va jag är kul fattar du gå på vattnet ahahahha nästan bättre än jesus.
Nä ska snart gå ut man blir så trött av att sitta inne dessutom har min dator damp så den behöver vila kommer sakna musiken men men. ;) Hahah lol på mig haha.

I onsdags var jag ju med pappa och då var jag med honom på en av Sveriges minsta restaurenger och den var liten ungefär 16-20 platser, det är en riktigt lyxig resturang. Iallafall pappa käner ägaren för han har gjort några jobb och så och då skulle han täta en dörr för det var dragit. Pappa sa iallafall till han att jag gick på Ester och då sa han ägaren ( kommer inte ihåg vad han heter nåt italienskt) att pappa skulleta med mig dit så skulle jag få en gastronomisk upp levelse. Det är alltså en så resturang med olika vin till varje rätt två menyer att välja på 4 rätters och alba tryffel på menyn. En meny med fyra rätter kostar 400 nåt och en meny med 4 olika viner som pasar perfekt med maten kostar 500 nåt. Aa den är rätt lyxig och han har diplom och sånt lite över allt han har lagat mat med svennis. Aja nog med det nu ska jag ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0