Chockad.........

Asså jag är inte glad någonstans jag är bara chockad och ledsen (på något sätt)!
På facebook är står det att Elisabeth är förlovad med pappa, asså vafan händer?? Ska dom ha ett jävla bröllop nu eller vad fan händer?? Jag vet inte hur jag känner men jag vet att jag är chockad och när jag såg det rann tårarna och jag bara satt där och stirrade på skärmen, asså va det känns bara så fel. Fan asså har bara lust och krypa i ide oc slippa allt orkar inte se min pappa lycklig orkar inte bo hemma fan att man inte tog studenten i år, så man kunde flytta hemmifrån åå. Eller bara sätta på jätte jätte hög musik och dricka tills man däckar, alltså i enkel form bara försvinna! Jag fattar int kommer det bli ett bröllop iår eller kommer dom ta det nästa år, kommer det blir två bröllop iår eller va??
Jag var inte ensamom att bli chockad och ledsen tror Jimmy blev minst lika chockad, det var så att han stannade upp och hans ansikts uttryck fryste till precis som mitt.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Åh... (förstår egentligen inte hur du känner). Men förstår att det måste vara jobbigt :(



Vi får ses någon dag <3

2010-01-31 @ 20:48:09
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0