Wasted time-Skid row

OMFG!! I'm fucking love Skid row!!!
När jag hade sett klart Zombieland som var väldigt bra btw. Så satte jag på lite natti natti musik vilket skulle bestå av Breakin' down men kani nte sluta lyssna. Anyway shit och ligga och lyssna på sån musik är det bästa som finns asså och bara mima till musiken och dom rörelserna som följer efter asså shit fuck I love skid row!! Okej det lät lite konstigt men åå mama, ahha skoja nä men man ligger liksom... ää ska inte skriva för det kommer bara ut fel, mm follow the music!!  



Aa vem gillar inte typiska Amrikanska Getto story ballad? Det finns många inom en delen den kändaste är nog In the getto- Elvis. Alskar verkligen hur han sjunger asså jag är kär i hans röst ärligt aaa!!
Johanna going crazy.=s
Nä nu ska jag sova annars kommer jag inte upp imorgon.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0