Whitesnake-Here I go again

Hahah nu kom alla inlägg på en och samma gåg haha. Kom på det men det är ungefär 3 inlägg per dag ett minne/disskution ämne, en vad jag har gjort, och dagens låt som kommer nu. Rätt patetiskt för tror ändå ingen vill läsa om hur mycket jag gillar Oslo eller vad jag har gjort idag, aja strunt samma jag får mig ut allt.


 
Såg på Old school i söndags och då spelade han den och kom på den låten för den är ju faktiskt väldigt bra, sen har jag den på min bra lista på spotify sp hörde den idag och då klicka det till. Deras hår kallar jag pudel hår måste erkänna att jag gillar det lite coolt så. Säger som jag brukar man skulle levt på 70, 80, 90-talet om ändå!

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Skön låt, har jag också tipsat om :)

2010-01-19 @ 07:26:44
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0