Mina favoritisar! ^^

här sitter jag ute i solen och lyssnar på musik! =P är svårt för jag vet inte vemNä sitter faktiskt och väntar på Jackie som ska komma så vi ska se på Tyskland-Argentina det är svårt för jag vet inte vem jag ska heja på, är som sagt kär i maradona men Tyskland är Tyckalnd men jag satsar på Tyskland för dom kommer nog vinna VM.
Mamma och Jimmy är hos Göran och kommer inte hem fören imorgon så huset är tomt men jag ska till Alingsås för jag lovade Emma det! =D
Jag gjorde en till biled igår hehe denna gången är det mina favoritisar. ^^
Vilket liv man har va :P

Kommentarer
Postat av: Eleonor

AHHHHH älskar bilden :D

2010-07-05 @ 08:52:49
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0