Strange-Tokio hotel & Kerli

MEN VA!! Snacka om att man ligger efter.  Inte fan visste jag att Tokio Hotel hade gjort en låt med Kerli på Alice i underlandet musiken!! Seriöst, aja den var bra iallafall och kan verkligen inte klaga på Bills röst den är otroligt bra. När jag lyssnade på Tokio Hotel för ett tag sedan igen minns jag varför jag gillade dom och det var för musiken, för Bills röst och för att den var lite annorlunda, inte för att pojkarna i bandet ser bra ut utanför att  musiken var bra då, sen att den har förändrats när dom kom till USA är synd men men, tror även man ändrar musik smak ju äldre man blir och hittar det man gillar, och jag gillar old school rock! ;)
Tycker om låten faktiskt!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Men johanna då, sånt sa man ju veta ;)

saknar tiden:(

2010-07-05 @ 09:34:49
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0