They are pretty and gone!

Nä mannen jag ska göra en header nu när jag vet hur man gör. Men först ska jag till biblioteket eller kanske ska ta det senare, har ju inte läst klart Lemmys bok än. Men det var för lite knark och för mycket musik, har blivit så grymt sugen på att läsa the dirt igen älskar den jävla boken!
Nä ska nog ta mig en sväng dit kanske ska cykla, haha nä tror inte det fast nä för mycket backar.;)
Kolla mannen till vänster han ser rätt borta ut, men tror han till höger är exakt lika borta eftersom detta fotot är antagligen taget 1987. Denna skicka Daniela över till mig igår när vi satt på espresso hause igår.
Annars är det två riktigt jävla snygga grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0