Det är lite som krävs för att göra mig glad! =D

Känns som att det inte vart en bra dag, först visste jag inte vad jag ville göra så det slutade med att jag inte gjorde nåt, sen åkte Brasilien ut ur VM (en stor sorg!), sen sitter jag och tittar på en jävla skräck film 12 på natten jävla idiot, dessutom tittade jag på The Grudge ibland blir jag förbannad på mig själv för jag är ju inte liiiite mörk rädd!
Nu försöker jag lyssna mig av skräcken med lite Buckcherry får se hur det går, för mitt eget bästa hoppas jag det går bra.
Nu är jag på bättre humör för jag lyckades göra en fin bild! =D Dessutom lyckades jag spara den i rätt format yay!! Är så stolt över mig själv visst är jag göllig!!? =D
Tilloch med jag lyckas göra mig själv glad ahha slå den du! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0