VM 2010

Min dag har bestått av att läsa 50sidor i The dirt, vart med Emma och Birger badat och sett på fotboll.
Det är vad jag har gjort idag, vädret var varmt men inte soligt så jag satte mig ute och åt frukost medan jag läste boken sen har jag fortsatt läsa och läsa, senare gick jag till Emma och badade och så Finalen.
JA! Spanien vann!
Hejade på Spanien endast för att Emma och Birger hejade på Holland, bläckfisken sa så och för att Holland slog ut Brasilien.
Jag hade mina favorit lag och det var Brasilien, Tyskland och Argentina. Brasilien för att jag gillar landet såklart Brasilien: och Fotboll= Bäst, bra spel intressanta spelare m.m.
Tyskland: för att det är Tyskland alla gillar Tyskland sen är det ett bra spel, ett fotbolls land och Özil ÄR SÖT!
Argentina: Som jag skrivit och sagt hela tiden jag är KÄR MARADONA! Han är helt underbar på sidan av planen och har en sådan spel sug, han tar hand om sina spelare, kramar dom m.m.
Alla mina blickar detta vm:et har vänt sig mot dessa lagen men mest åt maradona och Brasilien men även Tyskland och deras otroligt bra spel snygge Özil. Men alla dessa lagen har underbara förbundkaptener!
Grattis till Spanien!


Säg va fan du vill Men jag tycker Mesut Özil är söt och snygg så är det bara.
Du kan ju inte medge att man blir lite förälskad i maradona!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0