Det var längesen!

Ligger i min säng och lyssnar på musik men inte vilken som helst. :-o det är så att jag är på konstigt humör idag så jag lyssnar på tokio hotel! Och det var inte fören jag satte på love is dead som jag insåg hur mycket jag saknar allt, det var mycket lättare då. Det var då man höll något mycket hårt om hjärtat tokio hotel, behövde inte vara orolig över framtiden, kände mig inte lika vilsen som jag gör ganska ofta, för om jag gjorde det lyssnade jag på tokio hotel! Det är sjukt hur mycket musik förändrar än, hur mycket man påverkas som lyssnare. Om jag hade kunnat spela eller sjunga hade jag vart jätte stolt över mina fans, men jag hoppas artisterna tänker på det. ;) hade kunnat skriva i evigheter men tror det blir för långt :-P god natt!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Du får skriva en evighets text till mig, så skrivr jag en evighets kommentar till dig. åh jag är så känslig när det gäller tokio hotel.

2010-06-28 @ 08:14:08
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0