Var glad att du lever och lev det liv du har!

Det är läskigt hur nära döden är.
Det räcker med att man väljer en annan tid, en annan väg eller inte går någonstans, det kan räcka med att man går iväg tidigare eller kommer dit senare det kan vara på marginalen att du klarar dig. Du kan till och med välja att gå en annan väg, åka en annan väg spelar ingen roll, vi alla är nära döden någon gång eller bara från att skada sig svårt.
Det jag vill komma fram till är att det hände en olycka på E6:an och den vägen skulle min bror åkte men den var avstängd då, tänk då om han hade åkt med några andra eller åkt tidigare och åkt den vägen, tänk om han hade vart en av dom som skadades svårt?
Det är läskigt hur många olyckor som händer i trafiken och det är inte så att man kan undvika dom, dom är alltid nära dig.

"Det är jätte många gånger jag har tänkt så, när jag var lite höll jag på att förlora håret men Daniel som var 3 år hann stänga av maskinen och det är såna saker om skrämmer mig, alltså nån sekund till så hade jag vart skallig i hela mitt liv."
Var glad att du lever och lev det liv du har!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0