Bollar!!! =D

Jag bakar bullar! =D
Hoppas bara dom blir bra för jästen var för gammal typ gick ut i måndags men mamma sa att det gick bra iallafall (någon vill ha bullar ;)) så litar på henne, men så la jag i förmycket mjöl så den blev helt hård så jag la i lite mjölk så den blev ok. Får se hur det blir nu väntar jag och väntar och väntar och ska nog sätta på en film. =D
Världens bästaste ide måste bara visa en bra låt som Mötley Crüe har gjort om.
Gillar originalet men måste säga att pojkarna i Crüe gör den väldigt bra också.
Dom är la för goa eller! Gillar dessa fyra pojakr. ;)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

HAHAHAHAHA "bollar" HAHAHAHAHA

bollar och en pinne

2010-03-11 @ 18:00:39
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0