Det är bra på sitt lilla vis ;)

Herregud jag har ju prov imorgon =S schhhh säg inget till mamma. Mina föräldrar vet inte ens om jag ha läxor, prov knappt vad jag har för lektioner det gillar vi starkt då kan man ljuga om vissa saker höhö.
Jag har bakar choklad kaka idag som skulle blivit en kola kladdkaka men så blev det en kola chokladkaka, tror jag hade inne den för länge  men den blev god iallafall märkte jag. ;)
Tog en promenad förut kom inte ut fören halv sex igen men det var skönt tog några bilder i kväll solen.
det är en liten pigg längst ut och jag tror man kan skada folk med den tror även det är meningen.
Vet inte om ni det den svarta pricken på isen men jag tror iallafall någon har slagit isen så den fått blåmärke.
Jag erkänner att jag har dålig humor!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0