HELVETE!!!

Seriöst känns som jag hela världen faller ihop. Har ingen aning varför, eller kanske för att mina fucking hörlurar är cp skadade när jag sätter i dom i datorn, jag ser förjävlig ut seriöst mitt hår har fan lust att klippa av skiten eller åå jävla skit hår, sen ser huset förjävligt ut för att det är en jävla gubbe som inte kan städa, min dator har damp på många olika sätt t.ex. att den låter som en jävla opera sångare (med otroligt pipig och dåligt röst) så fort man sätter på den sen har fan volymen försvunnit.
Allt känns skit just nu sen är jag förkyld så kan fan inte träna heller helvete just nu hatar jag vintern och vill ha sommar eller bara kunna gå i ide och vakna upp då man ar pengar på kontot, allt är rent och solen skiner, kanske borde bli på körd eller nåt så man hamnar i koma i några månader så mycket lär man ju inte missa!
Skulle vilja vara den fisken för det ända den behöver oroa sig över är att hitta mat och inte bli mat!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

hahahahahhah johanna du är så sjuk xD

2010-03-10 @ 17:34:13
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0