Jag upptäckte just en grej......

Jag har väldigt blå ögon!! Okej efter 17år tror jag alla som säger att jag har blå ögon shit fick värsta chocken när jag såg dom på kort! Oftast har jag grå blå eller röda ögon men på dess korten woooow!!
Hahah okej har upptäckt en sak till, jag är helt cp i huvudet ahahah kolla in dessa kommentarerna eller jag och min Gris 2 kanske man ska säga. Åå saknar henne och vill ha sommar så vi kan cp:a runt saknar det, sen vill jag ha jeans jacka så underbart!
Men jag är en liten cp unge måste medge. ;D
(vilket konstigt inlägg)

Blå ögon=O, Jag och Daniela är BÄÄÄÄÄST!!!=D

 

VÄRLDENS UNDERBARASTE!!!^^<3


Kommentarer
Postat av: DANIELA

Blir så glad när jag tänker på den dagen, både kön och konserten :D:D:D <3

2010-03-09 @ 10:10:40
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0