Snyftig serie och rock ballads humör.

Klockan är över tio mitt huvud snurrar av trötthet och det ska det fortsätta att göra tills jag går och lägger mig.
Jag är på sånt lyssna på rock ballader eller se på Grey's anatomy humör. Så serien står på paus och Guns n' roses don't cry är på, finns många bra rock ballader tyvärr var inte Mötley Crüe så bra på det, men Aerosmith, Guns n' roses, Sixx:am, Skid row m.m. var/är bra på det. Gillar att vara på detta humöret på ett lite udda sätt tyvärr är jag jätte trött. Hade tänkt och se Lilja 4 -ever men mina ögon kommer stängas sen är det för sent med tanke på att dagen börja vid 6 tiden imorgon. -.- Men vad kan man göra åt saken?!?!
Ska inte sova än för jag ska göra pasta sallad till min bror fast först ska jag ta en dusch.
Hahah kolla vad jag hittade en bild på söta lilla Oda som jag tog på sportlovet.
Hon är otroligt busig. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0