They're gone in the blink of an eye

Aja antar att livet inte är rättvist kanske jag är för snäll det tycker pappa iallafall. Men är man snäll är det alltid nån som utnyttjar det  så för så där och frysa skiten av mig men samtidigt kommer det vara bästa dagen på året!
Har vart och sett Alice i underlandet idag med Emma den var jätte bra verkligen älskar Johnny depp med Tim Burton så klockrena! Vi såg den inte i 3D men skulle tydligen inte vara så speciellt med det heller sen såg jag Avatar i 3d och nä var inte så speciellt.
Nästa vecka är det möte med Sinikka och oss tjejer + Oliver ahah aja får se hur det blir ser fram emot det!
Emma fick mig att vilja pierca tungan och innan har jag viljat näsa och tatuera in life is beautiful! Är jätte sugen på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0