Skid Row-Wasted Time

Haha jag och mamma satt och tittade på James bond (har fina minnen från James bond) och mamma tycker han är snygg så hon blev glad när han stod och duschade. Aja det slutade med att vi satt och pratade vad killar skulle ha på sig alltså tajta jeans eller skinn brallor. Tänkt lägga in en liten låt sen natti natti tror jag.
Helt underbar låt! Visste inte om jag skulle ta videon eller live men blev live.
Låten handla alltså om ett förhållande där killen är beroende av droger och så.
Jätte hemsk insåg jag nu har inte gjort det än men att läsa om Nikki Sixx helvete fick mig att inse att det inte är så coolt, fick några tårar i ögonen när jag såg videon.

Asså jag älskar Sebastian Bach så jävla snygg och hans hår gossi gossi. ^^
Tycker om hans personlighet han verkar riktigt cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0