Twitter

Har aldrig riktigt fattat det där med Twitter innan därför har jag aldrig brytt mig om det.
Men så såg jag att Nikki Sixx hade skaffat det så blev lite nyfiken på vad han skrev, och såklart blev jag medlem så typiskt. Men det är ett grymt sätt att få nytt skvaller o.s.v. Så nu fattar jag varför alla journalister hänger där. ;)
Har inte kommit någonstans på mitt arbete som är till imorgon så antingen ljuga för honom eller sitta uppe hela natten, hmm vilket väljer jag? Tror jag stannar uppe spelar ju inte så stor roll om man är trött imorgon det är jag ju iallafall. Sen går jag ändå och lägger mig runt två och då kan jag väl göra lite nytta och plugga och isåfall stanna uppe några timmar till.
Yes det handlar om vin! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0