The rose

Jag sitter och sjunger på Afraid, den får mig att vilja läsa The dirt seriöst jag älskar den boken så bra ska köpa den sen tror jag.  Låten Afraid är om när Nikki träffade Donna (hans före detta dom var gifta i 9 år)för första gången donna var med i den serien som Pamela så hon hade gjort upp den dejten. Iallafall var detta efter hans drog missbruk så han var ren, men hon var blyg vilket han beskriver bra i låten.
Blev så nu att jag vill se The rose den finns knappt någonstans men nu såg jag att den fanns på ginza tror jag men klart att den var slut men ska be mamma beställa den så slipper jag köpa, tror även hon vill ha den.
Det är så sjukt men jag har fått ett sånt dåligt minne pratade med mamma förut och när jag lagt på luren minns jag knappt vad jag sagt till henne eller att jag ens pratat med henne, alltså jag hade ett svag minne helt sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0