Idiot!!

Åå jag älskar Sinikka absolut bästa läraren. (hör ni ironin)
Idag på Svenskan aa kan ju inre påstå att vi var tysta som möss men Sinikka fick helt enkelt damp, vilket hon brukar men hon blev så sur att hon skick hem oss 20 minuter innan vi brukar sluta. :O Herregud jag blev så rädd för missa ju ändå en del information.
Nä, ärligt så blev jag rätt irriterad och i den stunden skulle jag kunna säga vad som helst till henne men hon är en lärare och har känslor precis som vi! Idiot! hon sa att vi förstörde hennes dag (Yes!) och att hon skulle skicka ett brev till våra föräldrar (hjälp shit va rädd jag blev för jag kommer få utgångsförbjud i två veckor :O) eller inte!
Alltså vi är Jag, Madde, Emma, Carro, Mela på ett ungefär aja släpp det sinikka är en sur kärring blanat med finne och pms och idiot!
Aja nästa torsdag åker Daniel iväg och åker skidor i två hela veckor och ja jag är lycklig! Jag stora planer för dom veckorna höhö typ rota lite, skrika ää nä ärligt vad jag tänker göra ska jag inte skriva för det är olagligt höhö.
Haha med lite svart smink på hade jag vart rätt läskig där inte sant?? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0