Besviken men glad!!

OMFG!!! Imorgon gaaah har fan väntat tre jävla år på detta!!!
Riskerar fan min hälsa för detta och jag kommer typ stå där själv eftersom Wilma ska på nån jävla dans prov eller nåt Daniela kommer så fort hon kan Emma ska till skolan för någon jävla relgion grej fan jag är sur men men jag ska fan stå längs fram Tokio Hotel var dom som startade mitt musik intresse och jag ska stå bra skiter fan i om dom andra eller Inte Daniela för hon är fan lika mycket fan som mig. Men jag är besviken på Wilma aja får väl hitta andra kompisar i annat fall. Tokio hotel för mig är guld värda för vilket är ett måste att se dom när dom äntligen kommer. Grät seriöst i flera dagar när dom inte kom försökte tänka stackars Bill men kunde inta var både besviken och arg och ledsen och lite lite förstående! Jag skiter vad ni tycker för det är så jag känner innan kände jag inte det men nu när Wilma sa det så åå!
Aja skit samma jag kommer vara jävligt sjuk nästa vecka har faktiskt redan feber och ont i halsen o.s.v. Men jag ska jag ska och nästa vecka måste jag gå till skolan med tanke på min närvaro så aja jag kommer antagligen inte dö, eller jo kanske när jag ser Bill och TH live fan va glad jag är!!! =D
När dom var som bäst! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0