Über gammalt, über taggad!

Jag och Wilma är taggade inför fredag! Sitter och skickar massa Stockholms bilder från när vi var där 2008 då som inte kom. Helt sjukt vilka minnen så jävla töntig tog typ bilder på numret på hotell rummet, don't disturb skylten bara för att jag började sjunga reden när jag såg den så jävla töntigt men kul! Helt klart minnen att minnas även om jag aldrig kommer bli sån igen och det säger jag med handen på hjärtat aldrig (asså i Tokio Hotel blir beroende hela tiden så aa). ;)
På fredag ska vi köa hela dagen asså shit kommer börja gråta på konserten det är ju ändå väldigt starka känslor och minnen.
Hahah nu har det flippat över nu är det bilder på allt shit måste lägga upp en kände fan inte igen mig själv! =O
Jävlar mitt ansikte så smalt vad har hänt?? Någon behöver träna!
Hahah bästa till sist, nej har inte tagit über mycket hårspray har bara satt mina hörlurar på bak huvudet. Så kul hade jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0