Alla jävla papper!!

Ibland undrar jag vad våran skola tänker med! Seriöst tror vi får minst 10 olika papper i vecka och det förväntar dom att man ska ha koll på??
Hittar papper överallt och när man ska ha nåt är det borta, tror inte ens jag har tittat i hälften av papperna tar dom, lägger dom i väskan och när jag kommer hem lägger jag ur dom och glömmer dom.
Sen orkar inte jag att göra nåt som har med skolan att jag nu märker jag, är hur jävla skoltrött som helst. Inte skolk trött utan stänga av hjärnan trött, leva i sin egen lilla värld.
Märker att jag gör det väldigt ofta att jag inte lyssnar helt sjukt, kan stå och prata med någon men lyssnar inte på hälften. Kanske därför det inte går så bra i skolan längre för jag är beroende av att lyssna på lektionerna eftersom jag aldrig läst på innan ett prov.
Så gör man pappersflygplan. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0