Following The River

Jag satt och tittade på -en dokumentär om SATC 2 men efter två reklam pausar orkade jag inte se mer eller avslöja filmen.
Idag var mamma och jobbade på landvetter och när så när hon ringde och sa det bad jag henne köpa en bok som jag ville ha, och denna gången är det om Thåström helt underbart. Har inte sett den någon annanstans är på Rock hause och flygplatsen och mamma betalar. ;)
Idag har jag vart ledig så jag vaknade inte fören halv 1 och var jätte förskyld men men.
Satt mig och kolla på LA INK som går 12.00 sen kom pappa och då åkte jag med han till huset ett litet tag och hjälpte sen hem och göra mat.
Nu ska jag dricka te och lyssna på Rolling Stones nya platta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0