Lilja 4-ever

Idag har jag vart hemma. Igår när jag kom hem frös jag och hade feber idag vet jag inte riktigt hur jag mår men bättre att vara på den säkra sidan. ;)
Nu sitter ja och äter glass hehe och det är gott. Nä värmde faktiskt frysta svarta vinbär och la i glass sen och det är super gott, ser dock inte lika gott ut som det smakar det är i en stor sörja. ;)
Såg klart lilja 4-ever förut (började se den igår) och den var otroligt hemsk. Det värsta är att det är en sann berättelse.
Den handlar om lilja som bor i Litauen med sin mamma, men när mamman träffar en kille så ska dom flyttar dom till USA men lilja får inte följa med istället blir hon övergiven. Får en egen lägenhet men när hon inte har några pengar kvar säljer hon sig själv. När hon träffar en kille som säger att han ska ta henne till Sverige där hon ska få en lägenhet och ett jobb. När hon kommer till Sverige är hennes jobb att vara en hora.
Jag är inte den bästa på att förklara grejer men den var bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0