Top 80!

Jag gick och la mig 06.00 idag, knappt någon ide att jag sov alls men men. Iallafall just klockan 06.00 fick vi en till liten kusin i Norge. Kul va!? Det blev en flicka och hon ska hete Juni (tror jag) jag trodde seriöst att det skulle bli en kille men en flicka är trevligt!
Det var beräknat 20 april så det är lite försenat.
Sitter iallafall och lyssnar på rockklassiker som har en 80-tals lista idag kul va!
Ebba kom på plats 40 med 800 grader, Iron maiden 39 med någon låt, och Mötley Crüe 38 med Home sweet Home.
Ebba har även staten och kapitalen längre upp Guns har två låtar och jag tror Mötley kommer att komma med Girls eller nåt mycket längre upp. Intressant lista jag har suttit och röstat på Mötley och Guns ganska några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0