Hahahah GANSKA KUL!!

Hahah fy fan va kul!
Jag kom ner så ligger Daniel i soffan också säger han: Vafan är det för video du har lagt ut på youtube??
Så jag börja tänka men kunde inte fatta vad. Så jag sa bara: vadå vilken??
Så svarar han: du och någon blond kompis.
Så var tvungen att springa upp och kolla, för liksom vilka skulle kolla på våra konstiga videosar.
Vet du vilken det var?? Hahahah det var  från i sommras när jag och Elle te pig var som mest konstiga alltså vi var wanna be fjortisar.
Det roligaste är att den har 309 visade och Daniel sa att hela Torslanda pratar om den haha. Aja skitsamma bryr mig inte för vi var så sjukt oseriösa så det finns inte.
Den finns under Videoblogg och är den färgade om du känner dig nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0