Eric Clapton-Tears in heaven

Mormor och morfar är söta, medens morfar pratar på och inte är tyst en minut säger mormor håll käften till honom för att han inte kan vara tyst.^^ Vi var hos dom idag efter lunchen med tjejorna som var väldigt trevlig. Emma blev glad för sin present som var ett presentkort på city tatto alltid kul när någon blir glad!
Kom på att jag ska ladda min kamera, kan alltid vara trevligt att ha med den.
Bara för att jag har en clapton tröja blir det denna underbara låt, verkligen älskar den!
Han spelar inte den låten på sina konserter längre (kom inte i håg sen när) just för att han kommit över sin sons död. Låten är underbart fin iallafall!

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Grymt skön låt, som jag även har tipsat om själv!

2010-05-08 @ 07:02:03
URL: http://metalnallensdagens.wordpress.com
Postat av: Michaela

Fruktansvärt vacker låt

2010-05-18 @ 11:38:32
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0