"If you have accomplished all that you have planned for yourself, you have not planned enough."

Kan verkligen inte fatta att om 6 månader och 2 dagar ta jag studenten helt sinnes sjukt, ja gott folk jag tar studenten 27 maj!
Längtar så jävla mycket men kommer verkligen sakna alla från skolan. Jag och Madde flyttar ganska snart till Oslo vilket kommer kännas jävligt skönt att komma från Sverige, det är nåt som jag vill från vet inte vad men nåt är det.
Kommer bli så jävla spännande att ta hand om allt själv men samtidigt läskigt.
Aja Studenten tror jag kommer bli helt jävla fucking amazing men som sagt är ett halv år kvar men jag längtar!!!!!
Kalla den vad ni vill men detta är min punkar groda.
Kallar han Sid vicious, fast han har uppstått som groda.
(ibland undrar jag fan hur gammal jag är.)

Tacka och hej från mig sålänge!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0