"It's never too late to be what you might have been"

Herregud sitter med tårar i ögonen, och lyssnar på Cinema Bizarre och Tokio Hotel asså OMG va jag saknar den tiden just nu!!
Jag Daniela var fan besatta av Tokio Hotel och det var seriöst våran värld, det var så vi blev vänner igen så aa, Allt handlade om TH seriöst helt sjukt. Kan verkligen inte låta bli att inte sakna det för det var min värld, mitt liv i typ ett år antar att det var min trygghet.
Kom ihåg att jag hade alla som kallade Bill bög och tyckte dom var ett bög band haha, och alla dessa jävla tyska tidningarna som jag försökte läsa men in fatta ett skit av. Godd Times!! ^^
Denna låten delar jag och Wilma minnen av, tror det är den!
Vissa minnen bara poppar upp när man lyssnar på en låt.
Denna låten var den första TH låten jag tyckte var bra.
Sheeeet mannen det är fan minnen vafan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0