“It does not matter how slowly you go as long as you do not stop."

Fy fan vilken dag! Har sprungit runt som en galning och skött hamburger buffen, herregud vad mycket folk det måste varit.  Stekte ungefär 250 hamburgare kom vi fram till men då tog folk 3,4 stycken.
Efter denna otroliga dag träffade jag Mela då vi tog en kaffe och diskutera våra liv gud vad jag längtar till skolan ibland bara för att få träffa dessa underbara människorna! <3
När jag åkte hem ringde Elle och berättade en sak som jag stör mig otroligt mycket på men men.
Hörde denna låten och varje gång jag hör en tänker jag på mamma. ^^
alltså när han sjunger typ "mama i don't wanna die" o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0