So I'm guessing I'm on a roll

Nåt jag inte gillar är Rixfm usch så töntiga program ledare och musiken??? Usch jag föredrar Rock klassiker. ;)
Men Rix fm hade lyckas få dit Slash idag så lyssna på det nu, i slutet spelar dom Fergies låt från hans nya platta och fan dom remixar skiten vafan!!!!!! Det är inte okej någonstans.
Annars är jag nöjd för jag satt fastklistrad framför tv:n och tittade på skavlan med ett stort jävla flin, tur ingen var där just då.
Hittade en väldigt trevlig artikel om Rolling stones btw blev väldigt glad även om jag kanske visste det.
Slashan och Duff blir seriöst kääär!! ^^

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Nej inte okej att remixa den!

2010-11-06 @ 16:38:50
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0