And there's a flame, it's burning in my heart

Idag har jag köpt en jätte mysig mössa. ^^
Väntade på Emma idag då jag såg dess två jätte snygga killarna ( såg ut son en blandning av Nikki och Martin Sweet) som satt på ett café, så jag väntade på Emma medans jag tittade på dom två problemet var ju att jag lyssnade på Guns N' Roses – Nightrain och jag kan inte stå still när jag lyssnar på den så ja jag gick runt som om jag hade problem.
Träffade även Daniela när jag skulle gå på bussen och hon blev lite halvt avundsjuk så vi sa att vi skulle ta kort på alla snygga rockers vi hittar (Akta er!).
martin sweet, martin sweet crashdiet, eric young crash diet
Martin Sweet!(Crashdiet)
Jag vet att jag ser lite halv knäpp men där är min mysiga mössa som jag inte har tagit av än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0