Gimmi shelter-Rolling stones

Haha sitter och skriver med Emma som är på Sticky nu men hon mår inte så bra haha.
Tur att någon är inne på msn iallafall, fast jag borde packa, skriva upp ett telefon nummer och sova!!
Ska nämligen till Norge imorgon på dop och sedan ska vi hem på lördag igen mest för att Daniel ska jobba då han börjar kl.22. Själv tänkte jag gå på Halloween fest men det är som sagt på lördag.
Är dom äst elelr är dom bäst?? Gillar denna låten väldigt mycket det är nåt med den vet inte vad men nåt. :P

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Gratis surf pa hotellet och jag saknar dig. har sa trakigt nar jag inte kan prata massa kul med dig :(

2010-10-29 @ 21:32:52
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0