Tell me when the kiss of love becomes a lie

Om jag ska vara ärlig gillar jag att gå till praktiken varje dag, kanske inte på morgonen men när jag väl är där så.
Det ända som kanske för mig att inte vilja gå är att jag inte mår så bra psykiskt just nu, för vissa anledningar som jag inte vill nämna.
Men men imorgon är det fredag vilket ska bli skönt för sen är det ju fredag. ;)
Ska träffa Emma efter praktiken (tror jag) då vi ska ta en fika för det var jätte längesen vi träffades lite sorligt men så är det. ;)
Just nu ser jag Rocky 5 den filmen är bra, haha okej kanske ni redan visste att jag tycker.

Söta Sixxten som väcker mig varje morgon, genom att attackera mig, haha sötis!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0