One in a milion

Jag hatar det men......
Fick ringa pappa och be han köpa munsår salva ja jag har munsår och det ser fan förjävligt ut, fattar inte hur folk ens står ut att se mig usch usch blir äcklad varje gång jag ser det!Det är nämligen så att det är inte ett litet utan hela jävla överläppen (ryser varje gång jag ser den för att jag blir så äcklad).
Sen bad jag han köpa en hudkräm utan parfym (tror jag börjar bli allergisk mot sånt men vet inte bra att testa).
Tittade på Guldfisk haha tror jag ska köpa en när jag flyttar hade vart kul att mata nåt iallafall, frågan är ju bara hur min fiks kommer må för min fågel får ju knappt mat tur han har mamma hehehe.
Annars har jag stekt fläsk hela degen och har brännsår på underarmen, vart på tant gympa och vart allmänt seg inte så mycket mer. ;)
Who is that!!... Wait that's.... ME!=O

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Inte bra med munsår :(



HYhahahaha, en guldfisk är nog kul att ha. men har hört att det ska vara ganska jobbigt att sköta ändå :O trots att det bara är en FISK!!!!

2010-10-06 @ 10:20:54
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0