An deine site

Oj vilken äcklig känsla!
Satt på centralen och väntade på bussen medans jag lyssnade på musik. Min lisa med låtar är allt jag har och Tokio Hotel vill jag inte ta bort för det betyder så mycket, i vilket fall. Kom Phantomerider upp så den lyssna jag på eftersom jag gillar den, efter den kom An Deine site live version upp och jag svär hela jag bara stannade upp, jag lovar jag blev helt stel och om jag had evart hemma hade jag antagligen börjat gråta eller skaka eller sitta som en jävla zombie. Men jag svär hela jag blev helt stel, det var som att hela världen runt om mig bara stanna upp, jätte äcklig men ändå skön känsla lite nostalgi. ;)
Vet inte hur många gånger jag tittade på dvd'n men det var måååånga hahahah!
En otroligt fin låt finns ju på engelska men saken var ju den at den var på tyska. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0