Suck, Vampires rock

Borde egentligen sitta och skriva en historia till svenska men jag orkar inte fööör segt.

Såg en film som heter "Suck" den var rätt ää vet inte men inte topp betyg kanske. ;)
Det som fick mig att se filmen var att Iggy pop och Alice Cooper var med i filmen sen handlade det om ett rock band, vampyr band.
Nåt jag tyckte var otroligt kul var när dom visade olika artiklar om vad bandet dödat och så stod det "Vampire band killed Jonas brothers" vilken torr humor jag har.  -.-
(Detta var alltså en komedi vampyr film från 2009) Värt och se om man är nyfiken på hu rockstjärnor klarar av skådespelar rollen.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Hahahah jag kommer med mitt USB minne någon dag ;D vill se den filmen xd

2010-09-20 @ 21:13:25
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0