"Any fool can criticise, complain, condemn, and most fools do."

Känns som allt crashar för mig hela tiden, min framtid ser inte ljus ut för allt som känn bra bara crashar och ångesten smyger sig in. Det som är bra är att jag har ångest över studenten innan och efter vad fan ska jag göra efter uschande mig!
Ingen kan ju dock se framtiden innan det väl händer tur det för den skulle inte jag vilja se.
Jag har helt enkelt inget hopp för mig själv inte just nu iallafall.
Det blir inget Norge men det hade jag redan insett och projekt rappaorten och allt skall vara klart efter lovet men ska sätta mig ner under lovet och gör allt.
På måndag ska jag och Madde på ett studie besök uppe i Nossesund känns ju bra att vi ska på det iallafall.
Nä, Behöver mig en rejäl sup, ikväll blir det HCSS, Crashdiet och 69 eyes! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0