To forbidden forest by the shore

Har vart ledig heeela dagen!
Har lyckats ta mig till maxi och köpt potatis och mjöl (kanske inte såååå intressant). Sen har jag träffat Daniela i stan väldigt kul många konstiga tankar som kom upp faktiskt och det gjorde min dag haha!
När jag gick hem gick jag förbi det läskiga sparkcykel gänget ( usch blev så rädd tänk om dom hade attackerat mig med sina sparkcyklar), sen kom en ännu intressantare sak upp i min lilla hjärna jag bestämde vilken låt jag ska ha på min begravning!! =D
Okej kanske inte så kul men man vet aldrig när man kommer att dö faktiskt. På min gravsten ska det stå: I'll be forever free like the wind.............!


Sååå underbar va!!!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0