"Wherever there is a human being, there is an opportunity for kindness."

Tänka sig 25 dagar kvar till studenten!
Detta är sista hela vecka vi har kvar och då är vi ändå lediga på fredag, herregud det är många tankar och känslor som flyger runt i rummet just nu.
Jag och mamma var och köpte student kläning och det då fan inte enkelt men till slut efter att mitt tålamod hade brytit ihop och gått hem.
Jag kom och tänka på hur mycket som kommer förändras till sommaren, mitt liv kommer vändas totalt upp och ner men antaglien eller hoppningsvist ett bra sätt. Saken är den att jag tror denna sommaren kommer ändras för mig både psykiskt och fysikskt, vet att jag inte är den bästa personen att ta kontakt så det ska jag verkligen änrda på för vill inte förlora kontakten helt, tack gode gud för Facebook!!
Sedan har vi en liten fågel här hemma som får mig att lida inombords varje gång jag ser han. Den här lilla pippin har alltid vart världens goaste piggaste men alla blir ju äldre nu är ha 9 år vilket är ganska mycket. Han har börjat halta och inte kunna hålla balansen och jag lider när jag ser han, men den här lilla krabaten kämpar verkligen helt otroligt men han vill saktiskt inte ge upp.
Trodde seriöst jag hade dödat han när han flög mellan elementet och väggen, men icke inte en jävla skada. Jag älskar min fågel och hoppas han återhämtar sig från vad han än har fått, antagligen en hjärnblödning. Nu tänker väl du vafan det är en jävla fågel och ja det är en jävla fågel det är min jävla fågel som jag haft i 9år! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0