Borta bra men hemma alltid bäst!

Ända jag behövde var ett städat rum, mys belysning, en katt och en data.
Det är dessa små saker man saknar när man bor i samma tråkiga hytt en hel vecka. Älskar att va på havet men hemma är alltid bäst!
Imorgon blir det fört en stund till farmor och träffa släkt och sånt sen blir det att åka till madde för att fira att hon fyller 19år. =)
Emma och Birger va här förut så då såg vi på film och lite så.
Men nu ska jag sova i min egna säng, underbart!<3
Ska åka igen på Söndag så tror inte jag skriver innnan det ifall du ville veta, men vem vet.;)

Kommentarer
Postat av: Rockalicious

Snyggt hår du! :)

2011-03-30 @ 22:12:54
URL: http://sprillansny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0