We like it, becaus it's cool!

Sitter i min lilla hytt och tittar på rockstar. Jag och emma fick för oss att gå ut och titta på någon bro som går mellan danmark och danmark, så vi gick ut och satte oss där längst upp på båten och ja jävligt kallt. Men vi tog oss två cigg, jävligt skönt att komma in. Nu är det en resa kvar sen ledig en vecka ska bli skönt.:) Gillar det här Höhö har inte kommit in på internet innan men nu sitter jag här med min lilla telefon och skriver. :-P Nä, ska va mig en dusch så snart jag slutat skaka och det blir reklam. ;) Grattis eller nåt till Daniela som fick svar från nikki wE like!

Kommentarer
Postat av: emma

hahah smoking is not cool, it´s lame!!!! hahah fast coolt att ni är på båten (Y)

2011-02-13 @ 19:12:01
Postat av: DANIELA

JA OMFG, GRATTIS TILL MIIIIIIIIIIIG. :O

2011-02-19 @ 00:12:11
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0