Heavens hung in black - W.A.S.P

Satte mig och kolla på tv förut då jag bläddrade förbi en Sylvester Stallone-film som jag inte sett så den har jag tittat på dom senaste 2 timmarna.
Tror jag blev kär pånytt ............. i WASP. Herregud den mannens röst jesus en röst som går rätt till hjärtat och stannar där tills man tröttnar men som alltid kommer tillbaka.
Okej jag är kär, det jobbigaste är att jag är kär i en jävla låt eller snarare Blackies röst, kanske inte är så jobbigt utan mer underbart men samtidigt lite störande. Aja Wasp är ett underbart band med en sångare som har en röst som skär rätt genom hjärtat, och berör djupt!
Det som stör mig är att denna videon på nåt sätt gör så jag får gårhud. Samtidigt som jag sörjer det faktum att jag inte var där och inte kunde. :'(
Aja låten heter Heaven's hung in black om du vill höra den i bättre ljud. Haha tur att det inte var från i år såg jag nu blev gladare! =D
Lovar är seriöst kär!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; ohyes, pain in the face hahha :)

2011-01-10 @ 03:29:53
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; ohyes, pain in the face hahha :)

2011-01-10 @ 03:29:55
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0