"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want."

Hah bara för att alla andra börjar skolan idag gör inte jag det. Har ledig på onsdag, torsdag (tar jag ledigt *host* sjuk) och sist men inte minst fredag jag och Madde ska festa till det i Oslo.
Klockan är snart 4.00 och jag är inte ens trött leker lite med kulan jag har på tungan och lyssnar på WASP, Yes I like my life!
Kom på att jag måste ta ledigt nästa tisdag för då blir det handboll och min dag ser ut så att jag går till 22.00 så tror jag skippar den dagen.
Imorgon tror jag ska rensa på mina väggar och i min bok hylla märkte att det inte är den vackraste just nu, men vad gör det flyttar ju ändå snart. ;)
Nej har  ingen jag kan prata med alla sover ju fan tråkigt som fan, funderar oxå på det men musiken är för bra. ^^
Sjukt bra serie borde tittas om man gillar musik brukar titta på den men har missat alla typ men otroligt bra och intressant Alice cooper säger något väldigt kul kommer dock inte ihåg vilket avsnitt.
Nej fan är för trött haha, hjärnan är inte som den borde.

Kommentarer
Postat av: Emma \m/

sv: Det är den stad jag trivs bäst i :)

tackar!

2011-01-10 @ 12:50:31
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0