"It is better to ask some of the questions than know all the answers."

Herregud kan inte förstår att skolan börjar på tisdag!
Är så trött på skolan att jag knappt orkar tänka på den, tur att det bara är mer eller mindre 2 veckor kvar i skolan innan praktiken då. ;)
Har inte gjort nåt idag, vaknade vi 2, gick ner och satte på en film, när filmen var sluta va klockan 4 och jag åt frukost.

Föresten när jag åkte hem från stan i torsdags(fredags) kom jag på en sak som jag har tänk på sedan Augusti.
Jag satt där på bussen och lyssnade på musik, då kommer Chemicals-Creshdiet, och den låten likanar en annan låt som Mörtley Crüe gjort men vilken?!
Men när jag satt där lite halv full så kom jag på det lätt som en plätt och hela jag strålade.=D

När man tänker Mötley Crüe så är det Vinceneil man tänker på så kanske är därför jag inte kommit på det.
BTW. det är typ början som är super duper lika! ;) Så jävla stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0