Nä, det är fan inte lätt när det är svårt!

Något jag verkligen inte kan sluta tänka på är att jag och Madde ska flytta till sommaren, känns så otroligt overkligt samtidigt som det är spännande och läskigt såklart.
Men är faktiskt väldigt glad att jag ska flytta dit med Madde känns  så rätt på många olika vis, man måste ju trotts allt komma överens för att kunna flytta. ;)
Det är så mycket som kommer hända detta halv år verkligen, först har vi praktik på stena sedan ska vi försöka skaffa jobb, lägenhet, projekt arbetet, ta studenten, Rhodos 5 juni, Iron maiden 1 juli, sedan planerar vi att flytta.
All kommer bli bra men detta är vad jag längtar efter och det kommer jag ta upp fler gånger i bloggen.
Jag och madde
skådar oslo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0