"If you are not willing to risk the unusual, you will have to settle for the ordinary."

Oj var ett tag sedan jag skrev. Har inte hänt allt för mycket men lite haha.
Om en vecka är jag och Emma lilla på Stena båten för vår andra dag antagligen påväg hem till Sverige, men ärligt talat så vet jag inte.

Kat Von D har förlovat sig med Jesse James ifall någon ville vet. Tycker fortfarande Nikki var bättre men good for them!
Idag har jag äntligen fått tummen ur röven och klippt mig känns jävligt skönt att får bort dom äckliga topparna faktiskt. Någon gång i mitt liv ska jag raka skallen om jag gör det frivilligt eller inte får jag se, men ska raka mig någon gång i framtiden. =)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nikki och Kat var så fina tillsammans..

2011-02-10 @ 21:22:43
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0